Název pozice: Mzdová účetní

Místo: Rožnov pod Radhoštěm

Oddělení: Personální oddělení

Hlavní úkoly

 

  • Zodpovědnost za zpracování mezd a vedení přidělené mzdové agendy pro vybraná střediska zaměstnanců; kontrola zpracování v souladu s firemními pravidly pro benefity a odměňování
  • Kontrola docházky
  • Spolupráce a účast na kontrolách státních institucí (ČSSZ, zdravotní pojišťovny aj.), spolupráce při interních a externích auditech
  • Mzdové poradenství pro zaměstnance
  • Zodpovědnost za zpracování srážek na základě výkonu soudních rozhodnutí; písemná komunikace s exekučními úřady a insolvenčními správci
  • Sledování každoročních legislativních změn ve mzdové oblasti a jejich implementace do praxe
  • Spolupráce s vedoucím oddělení při zavádění nových lokálních i korporátních projektů, které souvisí se mzdovou problematikou

 

Požadavky

 

  • VŠ vzdělání ekonomického směru nebo SŠ vzdělání s 2-letou praxí v oblasti mzdového účetnictví
  • Znalost mzdové a pracovně-právní legislativy
  • Proaktivní přístup, samostatnost, zodpovědnost a přesnost
  • Schopnost pracovat ve stresu
  • Znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • Pokročilá znalost práce na PC (Microsoft Office)
  • Časová flexibilita (v době uzávěrek, zpracování ročního zúčtování daní, zapracování nových projektů apod.)

Nabízíme

 

  • Spolupráci na zajímavých mezinárodních projektech
  • Aktivní využití angličtiny
  • Možnost vzdělávání a profesního růstu
  • Platové ohodnocení odpovídající náročnosti vykonávané práce
  • Nadstandardní zaměstnanecké výhody (volná pracovní doba, týden dovolené navíc, podpora bydlení a dojíždění, příspěvek na životní a penzijní připojištění a další)

Co vám můžeme slíbit?

 

Stabilitu a dobrou atmosféru

Jistota a dobrý kolektiv bodují v našich průzkumech spokojenosti zaměstnanců na nejvyšších příčkách.

Řadu cest pro váš odborný a osobnostní rozvoj

Dbáme na vzdělávání i na osobnostní rozvoj zaměstnanců. Váš individuální tréninkový plán přizpůsobíme vašim potřebám.

Nabízíme prostor pro vaši kreativitu

U nás máte možnost uplatnit vlastní iniciativu, nápady, přemýšlet, hledat nové cesty a řešení.

Práci střídá zábava

Těšit se můžete na společný rodinný den Family Day, vánoční večírky a vánoční dárky, teambuildingy,  ale i na dobrovolnické aktivity.

A co od vás očekáváme?

 

Předpokladem pro vaši práci je schopnost týmové spolupráce a budování efektivních vztahů na pracovišti, komunikační a organizační schopnosti.



Jak probíhá výběrové řízení

Při výběrovém řízení klademe důraz především na odborné a jazykové znalosti, které uchazeči o zaměstnání získali během studií a předchozí praxe. Podstatným kritériem výběru je pro nás také osobnostní hledisko. Během pohovoru se setkáte se zástupcem personálního oddělení a vedoucím, který danou pracovní pozici ve svém týmu obsazuje. Společně se snažíme vytvořit přátelskou a neformální atmosféru. Vybraná výběrová řízení mohou být i vícekolová. Uplatnění u nás najdou jak zkušení uchazeči, tak absolventi středních a vysokých škol.

recruiter-Marketa

Markéta Sedláková

recruiter

Životopis (povinné, povolené typy souborů: pdf, docx, doc, rtf, jpg.

Motivační dopis

Jiná příloha

Souhlas    Zaškrtnutím tohoto pole dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů
(bližší informace)

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
  • Pinterest
Share
Tagged in