Název pozice: Accounts Payable Manager

Místo: Rožnov pod Radhoštěm

Oddělení: Finance

Responsibilities:

 

  • Directs and controls all activities and systems involving management of Accounts Payable
  • Designs operational procedures and processes that meet audit standards and improve efficiency, participates in internal and SOX audits, interprets the results and proposes corrective action plan
  • Books Accounts Payable transactions including prepayments, accruals, leasing
  • Provides reconciliations between GL accounts and Accounts payable subledger balances together with relevant justification
  • Reviews and interprets financial reporting requirements, rules and regulations
  • Ensures the accurate compilation, analysis and reporting of accounting data and revenue
  • Cooperates with internal and external auditors, provides record of assets, liabilities and other financial transactions
  • Ensures that archiving of received invoices and other relevant accounting documents is done in compliance with local requirements as well as internal policies and procedures
  • Selects, develops, manages and evaluates personnel to ensure the efficient operation of the function
  • Supervises the day to day activities of midsized team (14+) and provides guidance to other members of the Accounts Payable team

Requirements:

 

  • High school/university degree in economics – finance, accounting
  • Experience with management and leadership
  • Must be able to delegate, multi-task, desire to be part of a team, ability to manage others’ and performance management
  • Accounting knowledge and experience (double entry booking)
  • Good PC skills – MS Office (Excel, Word, Outlook; Oracle is an advantage)
  • Good knowledge of English language (other language is advantage)
  • Ability to work to tight deadlines
  • Analytical skills, accuracy, reliability and ability to work well independently

Co vám můžeme slíbit?

 

Stabilitu a dobrou atmosféru

Jistota a dobrý kolektiv bodují v našich průzkumech spokojenosti zaměstnanců na nejvyšších příčkách.

Řadu cest pro váš odborný a osobnostní rozvoj

Dbáme na vzdělávání i na osobnostní rozvoj zaměstnanců. Váš individuální tréninkový plán přizpůsobíme vašim potřebám.

Nabízíme prostor pro vaši kreativitu

U nás máte možnost uplatnit vlastní iniciativu, nápady, přemýšlet, hledat nové cesty a řešení.

Práci střídá zábava

Těšit se můžete na společný rodinný den Family Day, vánoční večírky a vánoční dárky, teambuildingy,  ale i na dobrovolnické aktivity.

A co od vás očekáváme?

 

Předpokladem pro vaši práci je schopnost týmové spolupráce a budování efektivních vztahů na pracovišti, komunikační a organizační schopnosti.



Jak probíhá výběrové řízení

Při výběrovém řízení klademe důraz především na odborné a jazykové znalosti, které uchazeči o zaměstnání získali během studií a předchozí praxe. Podstatným kritériem výběru je pro nás také osobnostní hledisko. Během pohovoru se setkáte se zástupcem personálního oddělení a vedoucím, který danou pracovní pozici ve svém týmu obsazuje. Společně se snažíme vytvořit přátelskou a neformální atmosféru. Vybraná výběrová řízení mohou být i vícekolová. Uplatnění u nás najdou jak zkušení uchazeči, tak absolventi středních a vysokých škol.

recruiter-Zuzana

Zuzana Kozlová

recruiter

Životopis (povinné, povolené typy souborů: pdf, docx, doc, rtf, jpg.

Motivační dopis

Jiná příloha

Souhlas    Zaškrtnutím tohoto pole dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů
(bližší informace)

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
  • Pinterest
Share
Tagged in